فرار از عشق
فرار از عشق

عاشقاي شكست خورده بياين تو


سکوت

 

                           داشتنت را سکوت کردم،

                                                                         رفتنت  را سکوت کردم،

 

                            انتظار بازگشتت را هم ..........

                                                                                    حالا نوبت توست!

 

        باید در سکوت به تماشا بنشینی سوختنم را......! 



نظرات شما عزیزان:

ساعت19:33---29 شهريور 1394
سلام خسته نباشید
تخريب مي کنم آنچه را که نمي توانم باب ميلم بسازم...لزومي ندارد من هماني باشم که تو فکر مي کني ، من هماني ام که حتي فکرش را هم نمي تواني بکني ... زانو نمي زنم، حتي اگر سقف آسمان ، کوتاهتر از قد من باشد ! زانو نمي زنم، حتي اگر تمام مردم دنيا روي زانوهايشان راه بروند ! من زانو نمي زنم...درگير من نشو، ... من مسئول حرفها و رفتارهايم هستم،اما مسئول برداشت شما از آنها نيستم!!!


MAmal
ساعت10:48---19 اسفند 1393
بازم مثل همیشه عالی منم مثل همیشه تبلیغ anarchat.in

مهدی
ساعت2:38---17 بهمن 1393
سلام آآآآآرام



خوبی؟ امیدوارم حالت خوب باشه وقتی نوشته منو میخونی



زیاد سخت گیر دنیاس دیگه نامرده. اسمش روشه دنیااااااا



بیخیال یه نصیحت از مهدی که میگه



اونی که تا آخر باهاته فقط دوتا دستاته.



بگو یا علی بلند شو فردا دیره



به ما سر بزن



دوستدارم یا حق


♥alireza♥
ساعت15:21---6 بهمن 1393
خیلی قشنگ بود

به من سربزنی خوشال میشم ارام جون
پاسخ:چشم حتما


محمدعلی
ساعت14:46---5 بهمن 1393
سلام آرام جان
وب خیلی قشنگی داری
به منم سر بزن
پاسخ:سلام محمد ممنون چشم بهت سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 5 بهمن 1393برچسب:,

  توسط آرام  |
 

 



به وبلاگ من خوش آمدید


 

 

 میدونی
 دانلوداهنگ جدیدمحمدبی کس به اسم بی انصاف
 خدایا....
 چه کنم
 سکوت
 بعداز این
 دلتنگی هایم
 دنيا...
 عشق يعني....
 عشق يعني....
 همیشه
 درد
 میدانی
 گرمی دست هایت
 برای عشق
 وقتی میشی نیاز من
 دفتر عشق که بسته شد
 من همون تنها ترینم
 تاخیالت ب سرم میزنه
 خیلی سخته

 

بهمن 1394
شهريور 1394
خرداد 1394
بهمن 1393
دی 1393
آذر 1393

 

آرام

 


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فرار از عشق و آدرس aram20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
فروشگاه اینترنتی نرم افزار
گروه علوم تجربیه شهرستان قروه
فروشگاه اینترنتی نرم افزار
کلیپ.رمان.عکس ومتن های عاشقانه
چت روم انار
وبلاگ علمي
ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

 

خرید از علی اکسپرس تحویل ایران
خرید از علی بابا
جلو پنجره جک جی 5
الوقلیون

 

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 14278
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 77
تعداد آنلاین : 1

キラキラブログパーツ

[PR] 無料タイピング練習!

キラキラブログパーツ

[PR] タイピング女子大集合!

キラキラブログパーツ

[PR] タイピング女子大集合!